FoodGuru MK

Поради работното време, нарачки примаме до 21:30 часот. Ви благодариме на разбирањето! 😎

Додадено во кошничка!
Normal Mode
Fitness Mode
Normal Mode
Fitness Mode
Категории на храна
Појадоци
Бургери & Сендвичи
Мексиканско
Пица & Пастрмајлија
Скара
Главно јадење & Мезе
Азиско
Салати
Десерти
Фитнес Храна
Ресторани »
Најави се
Појадоци
Бургери & Сендвичи
Мексиканско
Пица & Пастрмајлија
Скара
Главно јадење & Мезе
Азиско
Салати
Десерти
Фитнес Храна
Најави се на
Погрешена eMail адреса. Пробај повторно!
Запомни ме?
Forgot Password?
Немаш сеуште сметка? Креирај сметка
Најчесто поставувани прашања и одговори

Добродојде на страницата на најчесто поставувани прашања на Food Guru! Ние, тимот на Food Guru, те замолуваме да ја разгледаш оваа листа со цел да го пронајдеш одговорот на прашањето кое го имаш. Доколку не успееш да го најдеш одговорот кој го бараш, исконтактирај не на емаилот [email protected].







Што е Food Guru?

Доколку имате потреба од одговори, ова е точната страница за тоа. Тука ќенајдете одговор за секое прашање.

Што е Food Guru?

Food Guru e платформа за пронаоѓање и достава на храна која функционира на ефикасен принцип од прво одбирање категорија на храна а потоа конкретен оброк. Како компанија, наша цел е да станеме многу повеќе од достава на храна, а истото ќе го постигнеме со многубројните уникатни карактеристики на нашиот бизнис модел и идеологија.

Како да креирам Профил?

Кога станува збор за креирање профил на платформата на Food Guru, постојат два начина;

Одбери ја опцијата „Регистрирај Се“ во десниот агол на почетната страница и следи ги инструкциите за да креираш профил

Следи го процесот на нарачка при што последниот чекор е креирање на профил. Тука, исто така следи ги инструкциите кои ќе бидат дадени за успешно да креираш профил

Дали можам да нарачам храна без да направам профил?

За да можеш да направиш нарачка на платформата на Food Guru не е потребно да имаш профил. Ваквото правење нарачка е познато како „експрес нарачка“, чиј процес и покрај тоа што нема да обврзува правење на кориснички профил, сепак ќе обврзе внес на потребни информации за контакт како што се име, адреса, и телефонски број.

И покрај тоа што постои опција за правење нарачка без профил, креирањето на кориснички профил на нашиот веб сајт вклучува многубројни предности како што се бесплатни достави, гратис пијалоци/десерти и слично.

Како да направам нарачка?

Независно од фактот дали си регистриран корисник или сакаш да направиш експрес нарачка, процесот на нарачување на нашата платформа е ист.

Прво потребно е да селектираш една од категориите кои се достапни на www.foodguru.mk Потоа, од истата категорија, одбери го конкретниот оброк кој сакаш да го нарачаш. Избери количина, додај или одземи состојки. За крај, кликни на „Нарачај“ и следи ги инструкциите за да можеш успешно да направиш нарачка.

Дали се наплаќа достава?

Да, доставата се наплаќа.

Дали цената на оброкот е иста како во ресторан?

Цените на оброците кои можеш да ги најдеш на нашиот веб сајт се идентични како цените на истите оброци во рестораните кои ги нудат. Тоа значи дека доколку цените на оброците варираат во самите ресторани, истите цени ќе варираат односно ќе бидат променети и на веб сајтот.

Дали доставувачите се вработени и работат по упатства?

Вработувањето на доставувачите во Фуд Гуру ДОО зависи исклучиво од желбите на доставувачите. За оние кои сакаат да бидат вработени, нашата компанија нуди вработување на база полн работен однос. Оние кои сакаат да работат хонорарно потпишуваат месечни договори.

Тимот на доставувачи на Food Guru секогаш, без исклучок, работи по упатствата кои им се дадени од наша страна. Овие упатства вклучуваат кодекс на однесување, којшто доставувачите со самото потпишување на договорите се согласуваат дека ќе го почитуваат, како и правила за достава на храна.

Пред официјалното започнување со работа, доставувачите на Food Guru поминуваат обука и тест фаза со цел да овозможиме беспрекорна услуга во секое време, секој пат.

За секое недолично, недозволиво, и казниво однесување, доставувачите на Food Guru се одговорни пред нашата компанија и во најлоши случаеви, државата.

Со колку ресторани соработувате?

Во моментов, Food Guru соработува со повеќе од 15 ресторани од Скопје. Нашиот тим за продажба секојдневно работи на зголемување на бројот, што значи дека очекуваме значителен напредок во периодот кој доаѓа.

Дали можам да порачам само еден оброк?

Принципот според кој веб сајтот на Food Guru работи дозволува и нарачки составени од само еден оброк.

Дали можам да порачам од повеќе ресторани?

За прв пат во Скопје, Food Guru ти дава можност да нарачаш оброци од повеќе ресторани. Со нас, ти и твоите пријатели ќе можете да јадете од каде сакате, кога сакате.

Како да сменам персонални информации на мојот профил?

За да промениш било која од веќе внесените информации на твојот профил, потребно е да кликнеш на опцијата „Профил“ која можеш да ја најдеш во десниот агол на почетната страна. Потоа одберете ја опцијата „Промена на поставки“, направи ги посакуваните промени и кликни на „Зачувај“.

Дали е дозволено да откажам нарачка?

Откажувањето на нарачката е дозволено единствено доколку оброкот кој е нарачан не е предаден на некој од нашите доставувачи. Во спротивно, нарачката ќе мора да биде примена и долгот за истата ќе мора да биде покриен од страна на корисникот односно оној кој ја нарачал.

За што служи заштитната налепница?

Заштитната налепница служи како гаранција за безбедност на храната односно гаранција дека доставувачот кој ја врши испораката нема никаков допир со храната. Партнер-рестораните на Food Guru се оние кои се одоговорни за ставање на налепница на оброците.

Што доколку нарачката пристигне без заштитна налепница?

Доколку нарачката пристигне без заштитна налепница, те замолуваме веднаш да го исконтактираш доставувачот кој ја извршил испораката на телефонскиот број кој можеш да го најдеш на неговиот профил. Во случај на некаков проблем при контактот со доставувачот, те замолуваме да ни пишеш на емаилот [email protected] и да ги споделиш деталите за нарачката, како и името на ресторанот од каде е направена истата.

Во кој случај Фуд Гуру ми враќаат пари?

Како компанија, ние враќаме пари во следните случаеви:

Како да одземам состојки од конкретен оброк?

За да одземеш состојки од конкретен оброк потребно е да кликнеш на симболот „х“ кој се наоѓа до секоја состојка од листата на состојки.

Како знам дека доставувачот е на адреса?

Во моментот кога нарачката е направена, веб сајтот на Food Guru ќе започне со обележување на секој чекор од процесот за комплетирање на нарачка. Кога твојот доставувач ќе ја подигне нарачката од ресторанот, на твојот профил ќе се појави нотификација дека доставувачот е на пат и дека ќе пристигне за определено време.

Доколку ги имаш внесено сите потребни информации за твојата адреса (улица/број/спрат/стан) доставувачот без да те исконтактира ќе дојде директно до твојата врата. Во спротивно, доставувачот ќе го побара телефонскиот број кој ќе го имаш оставено за контакт со цел точно да знае каде треба да се упати.

Кого да контактирам доколку имам проблем со нарачката?

При проблем со нарачка, препорачливо е да го исконтактирате доставувачот кој ја извршил испораката на таа нарачка, на телефонскиот број кој го пишува на неговиот профил.

Подоцна, истиот доставувач нам ќе ни ги пренесе твоите незадоволства што значи дека тој е првиот конктакт на кого треба да се обратите при било какви проблеми поврзани со нарачки.

Дали и кога ќе ми вратите пари доколку имате згрешено нарачка?

Доколку одредена нарачка е згрешена, потребно е веднаш да го исконтактираш доставувачот на телефонскиот број кој е оставен на неговиот профил и да го изразиш своето незадоволство.

Враќањето на пари се случува кога доставувачот ќе се врати за да ја подигне згрешената нарачка.